Messe Trylleri

Trylleri på fagmesse.


Dit firma og produkt i fokus.

Din stand får flere besøgende, der hører om dit produkt på en sjov og saglig måde.

Dine sælgere har fokus på at snakke med de gæster der kommer ind på standen, fremfor at prøve at stoppe messegæster, for den del klarer tryllekunstnere.


Nedenfor ses et eksempel på messe trylleri:


Tryllekunstneren stopper nogle messegæster foran standen, straks stopper et par nysgerrige tilskuer op for at se hvad der sker.


Efter 2-3 tricks føres disse gæster hen til messestanden, og et trylleshow på 10 minutter begynder, dette show indeholder produktinformation, firmanavn og slogans.


På denne måde møder messegæsterne firmaet på en sjov og anderledes måde, der stadig indeholder vigtig information omkring firmaet og deres produkter


Alle informationer omkring produkter og slogans er udarbejdet og clearet med firmaets repræsentant.


Som det tydeligt ses er den lille gruppe fra før blevet meget større, fordi nysgerrige messegæster skal kigge med. Under showet nævnes produkter, slogans og firmanavn flere gange, mens der sker ”mirakler” lige foran øjnene på messegæsterne. Trylleriet involvere messegæsterne så de ikke bare lister af igen.


I slutningen af showet præsenterer tryllekunstneren en af firmaets sælgere, som svarer på tekniske spørgsmål og uddyber information.


Det er også her sælger gruppen skal kigge efter potentielle kundeemner og indlede en snak, og jeg har allerede leveret åbningen, som lyder sådan her ”jeg har set det her 7 gange og forstår stadig ikke hvordan har gør” eller noget i den retning.